Asuntomessut ja MTV alkavat rakentaa uudenlaista markkinointiyhteistyötä

Suomen Asuntomessut ja MTV
ovat solmineet yhteistyösopimuksen tämän vuoden Asuntomessujen markkinoinnista.
Yhteistyösopimus sisältää myös option jatkosta.

Ensi kesän Asuntomessut
järjestetään Vantaan Kivistössä. Asuntomessut ja MTV ovat luoneet yhteisen sisältökonseptin,
jossa hyödynnetään Asuntomessujen monipuolista sisältötarjontaa.

“Asuntomessujen tehtävänä on
parantaa asumisen laatua Suomessa yhteistyössä kumppanien kanssa edistämällä
asumistietoutta ja alan osaamista. Tämä on tavoitteemme myös viestinnässämme.
MTV on vahva kumppani, joka tuntee kuluttajat ja hallitsee monikanavaisen
viestinnän. MTV myös osaa jalostaa ja tarjota kaikille kohderyhmille
mielenkiintoista asumisen sisältöä laajasta asuntomessutarjonnasta viihdettä
unohtamatta. Odotan siis innolla mitä kaikkea uutta voimme yhdessä tarjota
kuluttajille tulevalla kesäkaudella,” sanoo yhteistyöstä Suomen Asuntomessujen
toimitusjohtaja Pasi Heiskanen.

Asumisen ja sisustamisen
trendit näkyvät ja kuuluvat kesällä esimerkiksi MTV3- ja AVA-kanavien ohjelmistossa,
MTV Katsomossa sekä virallisella messuradiokanavalla Radio Novalla ja
Nostalgialla. Myös MTV:n Suomi Areena-tapahtuma jalkautuu Asuntomessuille
keskustelutilaisuudella tulevaisuuden asumisesta.

“Asuntomessujen tarjoama
asumisen ja sisustamisen sisältökokonaisuus kiinnostaa yleisöjä laajasti ja on
hienoa, että MTV:n kanavat kertovat siitä ensi kesänä”, kommentoi
Asuntomessujen markkinointijohtaja Kari Salmi.

”Monipuolisella ja MTV:n eri
kanavat kattavalla yhteistyökokonaisuudella pyrimme edistämään Suomen suurimman
asumiseen ja sisustamiseen liittyvän tapahtuman kysyntää”, kertoo johtaja Jere
Teutari MTV:ltä.

Lisätiedot:

Osuuskunta Suomen
Asuntomessut, markkinointijohtaja Kari Salmi puh. 0400 350 021, [email protected]

MTV, johtaja Jere
Teutari, puh. 010 300 300, [email protected]