Asuntomessuilla
Jyväskylässä järjestetty Messujen yö -tapahtuma on ehdolla vuoden 2015 keskisuomalaiseksi
markkinointiteoksi.
Messujen yö
oli Asuntomessujen historiassa ensimmäinen ilta-aikaan järjestetty
oheistapahtuma. Tapahtumassa nähtiin muun muassa valoasustein puettuja
tanssijoita, performansseja ja tulishow-esityksiä. Illan kruunasi Maailma elää -valotaideteos,
joka on myös ehdolla Vuoden Ympäristötaidekohteeksi 2014.
Keskisuomalainen
markkinointiteko -kilpailun järjestävät Suomen Markkinointiliitto MARK ja
Sanomalehti Keskisuomalainen. Kilpailussa on kaikkiaan kuusi ehdokasta.
Yleisöäänestys
sekä ehdokkaiden videot löytyvät osoitteesta https://www.ksml.fi/erikoissivut/markkinointiteko/
Yleisöäänestys
on käynnissä 21. – 30.11. välisenä aikana. MARK Keski-Suomen johtoryhmä ja Keskisuomalainen valitsevat eniten
yleisön ääniä saaneista ehdokkaista voittajan, joka palkitaan Marketing Today
-palkinnolla 4.12.2014.
Katso
Messujen yön video täältä!