Asuntomessuilla
Jyväskylässä järjestetty Messujen Yö sai kunniamaininnan esimerkillisestä
tapahtumasta Keskisuomalainen markkinointiteko 2015 –kilpailussa. Kilpailussa
annettiin kaikkiaan yli 2000 ääntä, ja Messujen Yö sai kokonaisäänistä 20,1
prosenttia.
– Messujen Yönä messualue nähtiin kirjaimellisesti uudessa valossa. Alueella korostuivat
monet sellaiset asiat, joihin ei päivällä välttämättä kiinnitä huomiota.
Ohjelma oli hienosti rakennettu ja alue yksinkertaisesti upea yövalaistuksessa,
Jyväskylän asuntomessutoimiston projektipäällikkö Anu Hakala sanoo.
Yleisöäänestyksen
voittajaksi nousi Seminaarimäen mieslaulajat, joka sai 32,2 prosenttia
kokonaisäänistä. Kilpailun järjestivät Suomen Markkinointiliitto MARK ja
Sanomalehti Keskisuomalainen. Keskisuomalainen markkinointiteko –palkinto jaettiin
tänä vuonna kahdeksannen kerran.